donderdag 9 januari 2014

Dag 7

Vandaag dag 7, na vandaag al weer een week suikervrij. Ondanks de afkickverschijnselen bevalt het me goed. Omdat ik al vrij gezond eet, vallen de aanpassingen me mee. Ik heb de rijstewafels met chocoladepasta nog niet gemist en ook verlang ik nog niet naar reguliere chocolade of koekjes. Ik vind het ook makkelijker dan voorheen om aangeboden koekjes af te wijzen.


Ontbijt
Appel, kaneel, rozijnen en hazelnoten even verwarmd 
in de koekenpan en door de yoghurt gedaan.

Tussendoor 's ochtends
2 kopjes koffie met melk

Lunch
2 knäckebröd pompoenpiten met kaas en tomaat, 
2 lijnzaadroggebroodjes met hütenkäse en pesto 
en nog wat stukjes tomaat.

Tussendoor 's middags
Lekkere trek
Notenmixreep

 Diner
Knolselderijfriet met salde en sausjes volgens dit recept.
toetje: 2 peren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten