zondag 26 januari 2014

Dag 25

Gezond eten betekent in mijn geval veel zelf maken. In het weekend probeer ik dan ook altijd iets nieuws te proberen of een beetje vooruit te koken. Nu lag er een pompoen die hoog nodig verwerkt moest worden, want deze kreeg al een rotte plek. Ik maakte pompoensoep en pompoenbrood, daar kan ik de komende dagen mooi wat van eten bij de lunch.

Ontbijt
Boekweitpannenkoek met walnoten, geitenkaas en een likje honing

Boekweitpannenkoek met appelstroop, appel en kaneel


 Lunch
pompoensoep met stukje geitenkaas

Tussendoor 's middags
handje noten

Diner
restjes: raapstelen quiche, stroganoff met aardappelpuree, 
quinoasalade met geitenkaas en stukje pompoenbrood met kruidenboter


 's avonds
Lekker op de bank boer zoekt vrouw kijken met
Homemade warme chocolade
en een
Homemade speculaasmuffins

De 6 overgebleven speculaasmuffins heb ik in de diepvries gedaan. Manlief vindt ze niet zo lekker, ik ga ze steeds meer waarderen, maar wil door de weeks toch niet te veel snoepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten