zondag 19 januari 2014

Dag 18

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Als we in het weekend geen plannen hebben, gunnen manlief en ik elkaar een ochtend uitslapen. De ander gaat dan met zoontje naar beneden en vandaag was het dus mijn uitslaapdag. Het gekke is dat als ik "mag" uitslapen, ik het vaak niet kan. Maar vanochtend lukte het wel. Om 10 uur kwam ik uit bed en zette een lekkere kop thee en genoot van het schouwspel "papa speelt met zoontje".

Ik kwam langzaam op gang, waardoor het ontbijt pas om 12.00 plaatsvond en ik dit dus beter een brunch kan noemen. Maar maakte er wel lekker de tijd voor om vervolgens lekker uitgebreid te eten en te genieten. Wat kan eten toch lekker zijn.

Brunch
2 boekweitpannenkoekjes met appelstroop en appel/rozijn met kaneel
1 boekweitpannenkoek met kaas

Tussendoor 's middags
2 kopjes koffie

Diner
Nasi met paksoi, prei, wortel en taugĂ© met gemarineerde tofu 
en zelfgemaakte pindasaus

toetje: sinaasappel

's avonds
kopje koffie
stukje raw chocolate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten