maandag 6 januari 2014

Dag 4 - nog steeds moe

Gisteren was ik al moe en vandaag kon ik mijn bed echt niet uitkomen. Zou het te maken hebben met de afkickverschijnselen? Manlief liet mij gelukkig liggen, dus ik rolde pas om half 10 uit bed. Ik begon de dag met een lekker uitgebreid ontbijtje, wat ik op zondag wel vaker doe.

Ontbijt




Omelet met paprika, sjalotje, courgette, bieslook en een beetje kaas met 2 crackers.
glas water

tussendoor ('s ochtends/'s middags)
wafel zonder suiker (op bezoek)
en 2 koppen koffie met melk

Lunch
Door het stevige ontbijt en de wafel niet heel veel trek
+ glas water

Diner
Risotto met sjalotjes, knoflook, pesto en avocado

En een portobello gevuld met paprika, sjalotje, courgette, olijf, hüttenkäse,
avocado en een beetje Italiaanse kruiden. Bovenop ging nog wat kaas.

En dit was het resultaat, het ziet er op de foto minder lekker uit dan het was, want het was heerlijk!

toetje: kiwi

's avonds
thee

1 opmerking:

  1. Dat kan er inderdaad bij horen. Met een week schijnt het minder te moeten worden. Dus nog een paar dagen volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen